زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 8:45 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 67
نویسنده پیام
nahal آفلاین

کاربر تازه وارد
ارسال‌ها : 38
عضویت: 8 /5 /1397
آشنایی با خدمات نمایندگی

نمایندگی تعمیرات دوو /نمایندگی تعمیرات فریجیدر

تعمیرگاه مجاز مركزی نمایندگی تعمیرات دوو

امروزه كه در كشور ايران محصولات خانگي دوو با استقبال فراواني رو به رو است و به علت كيفيت و تنوع محصولات اين شركت تعداد علاقه مندان و خريداران روز به روز در حال توسعه و گسترش ميباشد، تعميرگاه مجاز مركزی، نمایندگی تعمیرات دوو مفتخر است تا در اين زمينه توسط نيروهاي جوان و متخصص و كارآزموده خودعالي ترين خدمات و سرويس‌هاي لازم را جهت تعمير و نگهداري محصولات دوو با بالاترين كيفيت و كمترين زمان در محل مورد نياز به مشتريان و هموطنان عزيز ايراني ارائه دهد.

تعمیرگاه مجاز مركزی نمایندگی تعمیرات دوو به طور مداوم، قصد بهبود خدمات و سرويس هاي خود را دارد و در راستاي تحقق اين اصل، جلب رضايت و حمايت از مشتري پيوسته هدف ماست.کمبود وقت در دنیای پرمشغله و پرهیاهوی امروز، مردم را بر آن وا میدارد تا از حداکثر وقت خود استفاده کرده و نیازهای خود را به صورت اینترنتی فراهم کنند.

به منظور ارزش گذاری به وقت مشتریان در حال حاضر شما كافيست با مراجعه به وب سايت تعميرگاه مجاز مركزی، نمایندگی لوازم خانگی مطمئن ترين و با تجربه‌ترین متخصصين را در زمينه تعمیرات محصولات لوازم خانگی دوو به منزل يا محل كار خود بياوريد و ضمانت خدمات را با تعمیرگاه مجاز مرکزی به عنوان نمایندگی تعمیرات دوو بدون هيچگونه نگراني در آرامش خيال تجربه كنيد.نمایندگی تعمیرات دوو و خدمات ارائه شده در آن

نمایندگی تعمیرات دوو از خدمات مختلفی برخوردار است که در این بخش به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت.

کسب موفقیت نمایندگی تعمیرات دوو

کره جنوبی برندهای مختلفی از لوازم‌خانگی را روانه بازار کرده است. برندهای شناخته‌شده‌ای همچون آل جی، سامسونگ و دوو را می‌توان برای انواع لوازم‌خانگی نام برد؛ اما به دلیل کیفیت محصولات خانگی دوو، این برند در کره جنوبی موفق به کسب رتبه دوم در میان برندهای دیگر شده است و دلیل آن نیز کیفیت بالای این دست از محصولات خانگی برند دوو می‌باشد. با به این امر افراد بسیاری برای خرید محصولات خانگی دوو اقدام می‌کنند.

نمایندگی تعمیرات دوو نیز در سطح شهر برای سرویس‌دهی ۲۴ ساعته اعلام آمادگی می‌نماید. به‌ندرت محصولات دوو با نقص و خرابی جدی مواجه می‌شوند، اما اگر به دلیل کارکرد بالای این محصولات با نقص فنی در آن‌ها مواجه شدید می‌توانید با نمایندگی تعمیرات دوو ارتباط برقرار نموده و مشکل خود را با کارشناسان مربوطه در این مرکز در میان بگذارید. این نمایندگی خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که تنها با یک تماس می‌توانید از این خدمات جویا شوید. کارشناسان خبره این مرکز در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل رسانده و به تعمیر لوازم‌خانگی موردنظر اقدام خواهند نمود. در ادامه در رابطه با خدمات این نمایندگی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

خدمات نمایندگی تعمیرات دوو

نمایندگی تعمیرات دوو از خدمات متنوعی برخوردار است که در این بخش به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت. تعمیرات لوازم‌خانگی ازجمله ساید بای ساید، فریزر، ماشین ظرف‌شویی و لباسشویی، ماکروویو و دیگر محصولات این برند را می‌توانید از نمایندگی تعمیرات برند درخواست نمایید. برای تعمیرات ماشین لباسشویی دوو می‌توانید با این نمایندگی تماس بگیرید. این نمایندگی در کمتر از دو ساعت کارشناسان مربوطه در این زمینه را روانه منزل شما خواهد کرد.

ازجمله خدمات دیگر این نمایندگی تعمیر یخچال‌فریزر و ساید بای ساید این برند می‌باشد. با یک تماس می‌توانید مشکلات ایجاد شده در یخچال خود را با کارشناسان در میان بگذارید و با بررسی نواقص، کارشناسان در صورت نیاز به منزل شما مراجعه خواهند نمود. از دیگر موارد مربوط به خدمات نمایندگی دوو تعمیر ماشین ظرف‌شویی است که تعمیرات این محصول نیز از طریق این نمایندگی انجام خواهد شد. مزایای بسیاری برای خدمات نمایندگی تعمیرات دوو قابل بررسی است که از مهم‌ترین آن‌ها سرویس‌دهی سریع می‌باشد.

داستان برند لوازم خانگی دوو – نمایندگی تعمیرات دوو

برند لوازم خانگی دوو يك شركت خوشه‌ای كه چندين فعاليت را همزمان در صنعت انجام ميداد واقع در كره بود، که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط شخصي به نام کیم وو چونگ، در شهر سئول بنا و راه اندازي شد. نام شرکت دوو از دو بخش تشكيل شده است بخش اول (Dae) که در زبان کره‌ای، به معنی عالی مي‌باشد و (woo) که از نام مؤسس این شرکت گرفته شده است.

تا قبل از وقوع بحران مالی در آسیا كه در سال ۱۹۹۷رخ داد، شرکت دوو، بعد از هیوندای، دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی محسوب می‌شد. دو شرکت‌ سامسونگ و ال‌جی گروپ هم، به ترتيب در رتبه‌های سوم و چهارم قرار داشتتند. شرکت دوو دارای بیش از ۲۰ شرکت زیرمجموعه بود، که برخي از آنها امروزه در زمینه‌های مختلف صنعتی به صورت مستقل در حال فعالیت هستند.

مي‌توان گفت كه شرکت دوو الکترونیک یکی از شرکت‌های اقماری مجموعه دوو به شمار می‌آید که فعالیت خود را در زمينه توليد و عرضه لوازم خانگي دوو در سال ۱۹۷۱ شروع كرد.در دهه نود محصولات لوازم خانگی دوو در بازارهای بین‌المللی بسيار پرقدرت درخشيدند.

شركت دوو هم اكنون، علاوه بر در اختیار داشتن کارخانه های بزرگ تولیدی در کره جنوبی سایت های تولیدی پیشرفته‌اي نيز در نقاط مختلف جهان و کشورهای مختلف از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی، چین، ویتنام و دیگر دارد که خود نشاندهنده ي قدرت رقابتی محصولات دوو الکترونیک در سراسر جهان است.

شركت دونگبو جزو ده شرکت برتر کره جنوبی مي‌باشد که در سال ‪۲۰۰۹‬ به قصد گسترش حوزه و زمينه فعالیت تجاری خود، تصميم به خرید شرکت دوو الکترونیک کره جنوبی كرد.‬‬ جی‌.‌ دبلیو. کیم مصمم است تا برند دوو الکترونیک را به جایگاه اصلی خود بازگرداند و در اين راستا گسترش شبکه جهانی و همکاری با تولیدکنندگان مطرح منطقه، تکمیل و بروز رسانی محصولات طبق تکنولوژی روز دنیا از جمله فعالیت های دوو الکترونیک در دوره جدید است‪.

آنچه كه شركت دوو الکترونیک را به عنوان یک تولید کننده مطرح در زمينه توليد وعرضه لوازم خانگی قرار داده، بكارگيري فناوری‌های جدید وتولید محصولات حمايت كننده از محیط زیست، بهداشت و سلامت است. پس از اینکه این مارك به ایران آمد تغییرات زيادي را اعمال كرد که بسیاری از علاقمندان این برند را جلب كرد. به عنوان مثال رنگ و همچنین شكل و طراحي حروف ‪DE جدید معنای ويژه اي دارد كه نشان‌دهنده فعالیت‌های جديد دوو الکترونیک است.

برند لوازم خانگی دوو علاوه بر مراکز فروش متعدد از نمایندگی تعمیرات دوو بی‌شماری در بازار داخلی ایران به منظور ارائه خدمات شبانه روزی و همیشه در دسترس تعمیرات لوازم خانگی دوو برخوردار است.

شما مشتریان عزیز محصولات لوازم خانگی دوو می‌توانید در صورت بروز مشکل یا چالش در زمینه تعمیرات و سرویس‌دهی محصولات لوازم خانگی دوو به مراجعه به سایت مرکز تخصصی تعمیرگاه مجاز مركزی، نمایندگی تعمیرات دوو از مشاوره و خدمات تخصصی نیروهای فنی و با تجربه ما به عنوان یکی از برترین مراکز نمایندگی تعمیرات دوو با بهره‌گیری از تجهیزات به روز تعمیرات و قطعات اورجینال بهره مند شوید.تعمیرگاه مجاز مركزی نمایندگی تعمیرات دوو در خدمت‌رسانی به مشتریان گرانقدر و وفادار خود آماده می‌باشد.

تعمیرگاه مجاز مركزی نمایندگی تعمیرات فریجیدر

امروزه كه در كشور ایران محصولات خانگی فریجیدر با استقبال فراوانی رو به رو است و به علت كیفیت و تنوع محصولات این شركت تعداد علاقه مندان و خریداران روز به روز در حال توسعه و گسترش میباشد، تعمیرگاه مجازمركزی، نمایندگی تعمیرات فریجیدر مفتخر است تا در این زمینه توسط نیروهای جوان ومتخصص و كارآزموده خودعالی ترین خدمات و سرویس های لازم را جهت تعمیر و نگهداری محصولات فریجیدر با بالاترین كیفیت و كمترین زمان در محل مورد نیاز به مشتریان و هموطنان عزیز ایرانی ارائه دهد.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر "target="_blank"> به طور مداوم، قصد بهبود خدمات و سرویس های خود را داریم و در راستای تحقق این اصل، جلب رضایت و حمایت از مشتری پیوسته هدف ماست.

زندگی شهری امروزی و مشغله های روزانه از یک سو و کمبود زمان امکان مراجعه حضوری به مراکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی را دشوار میکند. شما به سهولت می توانید با مراجعه به وب سایت تعمیرگاه مجاز مركزی نمایندگی تعمیرات فریجیدر به صورت آنلاین دغدغه ها و مشکلات خود را با متخصصین و تکنسین های فنی مجموعه تعمیرگاه مجاز مركزی، نمایندگی تعمیرات فریجیدر مطرح کرده و خدمات رسانی با کیفیت و در اسرع وقت را دریافت نمایید.به منظور ارزش‌گذاری به وقت مشتریان در حال حاضر شما كافیست با مراجعه به وب سایت تعمیرگاه مجاز مرکزی نمایندگی تعمیرات فریجیدر مطمئن ترین و کارآزموده ترین متخصصین را در زمینه تعمیرات محصولات فریجیدر به منزل یا محل كار خود بیاورید و ضمانت خدمات را با مرکز «تعمیرگاه مجاز مركزی» نمایندگی تعمیرات فریجیدر بدون هیچگونه نگرانی در آرامش خیال تجربه كنید.

آشنایی با خدمات نمایندگی تعمیرات فریجیدر

نمایندگی تعمیرات فریجیدر، تعمیرات تخصصی محصولات فریجیدر را بر عهده دارد، اگر شما نیز از محصولات فریجیدر خریداری کرده باشید در صورتی که لوازم خانگی فریجیدر شما دچار مشکل شده باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد می توانید به نمایندگی تعمیرات فریجیدر مراجعه کنید و از خدمات آن استفاده کنید، کارخانه فریجیدر که در اصل آمریکایی می باشد چندین سال است که لوازم خانگی مختلف از جمله ساید بای ساید، یخچال فریزر، ظرفشویی و ماشین لباسشویی تولید می کند این شرکت فعالیت خود را بر اساس دو اصل بنا کرده است که یکی تولید محصولات بسیار با کیفیت است و دیگری در امتداد آن یعنی دادن سرویس های خدمات پس از فروش و تعمیرات از سوی نمایندگی تعمیرات فریجیدر است.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر و مزایای آن

نمایندگی تعمیرات فریجیدر سرویس ها و تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر را بر عهده دارد، از جمله مهم ترین مزایای نمایندگی تعمیرات فریجیدر می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

برخورداری از کادر مجرب و متخصص که در زمینه تعمیرات محصولات فریجیدر تخصص دارند.

استفاده از قطعات اصلی مورد تایید کارخانه در تعمیرات لوازم فریجیدر.

ضمانت تمامی تعمیرات

تعمیرات در محل مشتری نیز قابل انجام است.

بهره گیری از نظرات و انتقادات شما و منتقل کردن آن ها به کارخانه فریجیدر.

تعمیرات فریجیدر همچنین مشاوره رایگان حضوری، آنلاین و تلفنی نیز ارائه می دهد.

خدمات نمایندگی تعمیرات فریجیدر

از جمله مهم ترین خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات فریجیدر می توانیم به این موارد اشاره داشته باشیم:

تعمیر یخچال و یخچال فریزر فریجیدراز جمله تعویض فن، ترموستات، کندانسور، موتور، شیر برقی، دمپر و سنسور یخچال فریجیدر، شارژ کردن گاز انواع یخچال فریجیدر، تعویض و تعمیر لاستیک های در یخچال، تعویض برد الکترونیکی، تایمر، فیلتر لیوانی فریجیدر

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر، تعویض ترموفیوز ساید بای سایدهای فریجیدر، خدمات سالیانه کندانسوری فریجیدر، تعویض کردن فیلتر یخچال های ساید بای سای فریجیدر

انواع تعمیرات لباس شویی های فریجیدر از جمله تعمیر تایمر و تعویض پمپ تخلیه

تعویض شیر برقی ظرفشویی های فریجیدر و پمپ تخلیه

تعمیرات مایکروویو فریجیدر، از جمله تعویض لامپ، برد الکترونیکی وسینی گردان صفحه نمایش

تعمیرات اجاق گازهای فریجیدر از جمله ترموکوپل، بوببین و تعویض همه قطعات

نصب و راه اندازی انواع لوازم خانگی فریجیدر

و…

داستان برند لوزام خانگی فریجیدر –نمایندگی تعمیرات فریجیدر

برند لوازم خانگی فریجیدر تولید کننده لوازم و وسایل خانگی و تجاری ایالات متحده است که متعلق به شركت الكترولوكس است. فریجیدر همچنین طیف گسترده‌ای از انواع یخچال و فریزر را برای بازار مصرف کننده تولید و عرضه می کند. فریجیدر به عنوان شرکت یخچال در فورت وین، ایندیانا تاسیس شد و اولین یخچال فریزر خود را در ١٩١٦ عرضه كرد. در سال ۱۹۱۸، ۹۹ سال پیش، شخصی به نام ویلیام سی دایرانت، بنیانگذار جنرال موتورز، شخصا در این شرکت سرمایه گذاری کرد و در سال ۱۹۱۹ نام و شركت فریجیدر را به تصویب رساند.

این مارک در اوایل قرن بیستم در زمینه تولید یخچال شناخته شده بود که بسیاری از آمریکایی ها هر یخچالی را فریجیدر می شناختند. در حالی كه نام تجاری آن فریجیدر است. نام فریجیدر یا نسخه قبلی یخچال، منشأ اصلی ممکن است اصطلاح عامیانه “یخچال” باشد. از سال ۱۹۱۹ تا ۱۹۷۹ این شرکت متعلق به جنرال موتورز بود. در طول آن دوره، اولین شرکت تابعه دلكو لایت بود و بعدها بخش مستقل مستقر در دایتون، اوهایو بود. فریجیدر به شرکت ماشین آلات دوخت سفید ۱۹۷۹ فروخته شد، که در سال ۱۹۸۶ توسط الكترولوكس خریداری شد. در حالی که شرکت متعلق به جنرال موتورز بود. لوگوی آن شامل عبارت «محصول جنرال موتورز» بود.

در حال حاضر محصولات شرکت فریجیدر شامل، یخچال و یخچال فریزر است و به علت تنوع در طراحی و ساخت مدلهای مختلف، صرفه جویی در زمان و نگه داشتن همه چیز تازه و همیشه در دسترس به محبوبیت بالایی در سطح جهان دست یافته است. فریزر خانگی فریجیدر، مواد غذایی شما را با طیف گسترده‌ای از محصولات افقی و عمودی خنک و یا فریز و در عین حال تازه نگه می‌دارد. شما نیز میتوانید تهویه مطبوع اتاق را در دمای ایده آل نگه دارید. از دیگر محصولات شاخص برند لوازم خانگی فریجیدر ماشین ظرفشویی آن است. ماشین ظرفشویی فریجیدر بهترین نتایج را در تمیز کردن و از بین بردن باکتری ها تقدیم شما میکند.

بعلاوه شما با ماشین های لباسشویی و خشك كن فریجیدر می‌توانید لباس‌های خود را نو و پاکیزه نگه دارید در حالی که صرفه جویی در انرژی، زمان و فضا را با محصولات نوآورانه فریجیدر تجربه می كنید. لوازم خانگی فریجیدر علاوه بر مراکز فروش متعدد از نمایندگی تعمیرات فریجیدر بی‌شماری در بازار داخلی ایران به منظور ارائه خدمات شبانه‌روزی و همیشه در دسترس تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر برخوردار می‌باشد.

شما مشتریان عزیز محصولات لوازم خانگی فریجیدر میتوانید در صورت بروز مشکل یا چالش در زمینه تعمیرات و سرویس دهی محصولات لوازم خانگی فریجیدر به مراجعه به سایت مرکز تخصصی تعمیرگاه مجاز مركزی، نمایندگی تعمیرات فریجیدر از مشاوره و خدمات تخصصی نیروهای فنی و با تجربه ما به عنوان یکی از برترین مراکز نمایندگی تعمیرات فریجیدر با بهره‌گیری از تجهیزات به روز تعمیرات و قطعات اورجینال بهره مند شوید.تعمیرگاه مجاز مركزی نمایندگی تعمیرات فریجیدر در خدمت رسانی به مشتریان گرانقدر و وفادار خود آماده می‌باشد.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر چه خدماتی را ارائه می دهد؟

خدمات نمایندگی تعمیرات فریجیدر بسیار متنوع است و موارد زیادی را شامل می شود که می تواند تمامی مشکلات وسایل خانگی شما را رفع کند از جمله مهم ترین خدمات تعمیرات فریجیدر:

تعمیرات مرتبط با یخچال و یخچال های فریز فریجیدر: موتور، دمپر، سنسور، کندانسور، تعمیر و تعویض لاستیک های درب یخچال، برد، فیلتر، برد و…

تعمیرات مرتبط با ساید بای سای های فریجیدر: تعویض و تعمیر ترموفیز، کندانسور، فیلترهای یخچال و سایر موارد که نیاز به تعمیر احتمالی دارد.

تعمیرات مرتبط با ماشین لباسشویی های فریجیدر از جمله تایمر، تعمیر و تعویض پمپ تخلیه و…

تعمیرات مربوط به ماشین های ظرفشویی فریجیدر

تعمیرات مرتبط با مایکرویو های فریجیدر از جمله برد، سینی، لامپ و…

تعمیران مربوز به اجاق گازهای فریجیدر

و سایر موارد تعمیراتی لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات فریجیدر

نمایندگی تعمیرات فریجیدر به صورت تخصصی تعمیر محصولات برند فریجیدر را بر عهده دارد، هر وسیلهٔ برقی بعد از مدتی کار به دلایل گوناگون از جمله نوسانات برقی، استفاده نادرست و… دچار مشکل می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند، شما در این صورت می توانید با نمایندگی تعمیرات فریجیدر یا همان نمایندگی لوازم خانگی فریجیدر تماس بگیرد و از خدمات نمایندگی استفاده کنید، نمایندگی تعمیرات فریجیدر ، تعمیرات ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، سایدبای ساید، ماشین لباسشویی و … را با حضور در محل در اسرع وقت انجام خواهد داد.

برند فریجیدر متعلق به شرکت الکترولوکس است، این شرکت یک شرکت آمریکایی است که از چندین سال گذشته به تولید محصولات خانگی روی آورده است، این شرکت هم از لحاظ داشتن محصولات با کیفیت و هم از لحاظ ارائه خدمات پس از فروش یک شرکت ایده آل محسوب می شود، نمایندگی تعمیرات فریجیدر نیز جزئی از خدمات پس از فروش این شرکت است. برند فریجیدر در ابتدا به تولید یخچال روی آورد به همین دلیل در آمریکا بسیاری از مردم یخچال ها را به اسم برند فریجیدر می شناختند و سپس دامنه تولید محصولات فریجیدر گسترده تر شد.

(آخرین ویرایش در این ارسال: 07-29-2018 11:36 AM، توسط abiposhan.)

پنجشنبه 11 مرداد 1397 - 10:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :